Нові публікації
- Герої-водії шкільних автобусів: евакуація на Київщині
- Третє заняття семінару-практикуму для вчителів фізичної культури
- Друге заняття семінару-практикуму для вчителів фізичної культури
- Семінар-практикум для вчителів фізичної культури
- ПРОТОКОЛИ оцінювання робіт учнів, учасників ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади
- Обгрунтування закупівель
Головна
Семінар-практикум для вчителів української мови та літератури
20 грудня 2019 року у Городище-Пустоварівському закладі загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів – закладі дошкільної освіти Володарської районної ради Київської області відбувся районний семінар-практикум для вчителів української мови та літератури «Реалізація компетентнісного підходу засобами сучасних освітніх технологій у процесі вивчення української мови й літератури».
Директор закладу освіти Заболотня Т.М. виступила перед учасниками семінару-практикуму про нові підходи до створення освітнього середовища закладу ЗЗСО в умовах Нової української школи.
Методист РМК Климович Т.К. повідомила мету й завдання семінару-практикуму, акцентуючи на тому, що у процесі наскрізного впровадження компетентнісного підходу в навчанні української мови й літератури в контексті положень «Нової української школи» згідно з Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти виникає потреба переосмислити сучасний урок, його структуру, форми, технології проведення, виробити механізм реалізації завдань компетентнісно зорієнтованого уроку.
У ході семінару-практикуму методист РМК Климович Т.К. виступила з презентацією «Нова редакція Українського правопису: зміни, доповнення, правильне написання». Учасники семінару-практикуму обговорили зміни до Українського правопису.
Ващук Л.В., вчитель української мови та літератури Городище-Пустоварівського ЗЗСО І-ІІІ ст. – ЗДО, провела урок української літератури у 5 класі з теми «Галина Малик. Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії». Морально-етичні проблеми у казці. Добро і зло. Відповідальність за свої вчинки, вміння долати перешкоди на шляху до мети.» На формування життєвих та предметних компетентностей, вмінь розв’язувати проблеми морально-етичного характеру, раціонально організовувати свій час, ставитися до часу як до ціннісної категорії були спрямовані такі методи, проблемні запитання, навчання на протилежностях, інсценізація діалогу-звернення до учнів Годин, Хвилин та Секунд, робота у творчих групах, парах, коментування малюнків до твору.
Людмила Василівна зробила самоаналіз компетентнісно зорієнтованого уроку.
Учнями закладу освіти, педагогами та батьками було проведено інтерактивне Свято української мови «Хай рідна мова сили набира - свята і чиста мова материнська», на якому звучали поезії про красиву рідну мову, лунали чарівні українські пісні та дотепний народний гумор.
Після круглого столу, де учасники заходу поділилися досвідом своєї роботи з теми семінару, було прийнято методичні рекомендації.